cancer third decan

Related Comments

There are no comments.


Related Messages

  • Posted by sierra_
    Posted by edgelord
    Posted by sierra_
    Posted by edgelord
    Posted by hazyFlo
    Posted by edgelord
    Posted by hazyFlo
    Posted by edgelord
    Posted by hazyFlo
    Posted by edgelord
    Posted by hazyFlo
    Posted by edgelord
    Posted by hazyFlo
    A lot


    you've always seemed more like a pisces to me. the only thing i know about your chart is that you're an aqua. though you don't seem like an aqua in the way some people on the board do.

    not to be offensive.


    I became aware of that after the first year of being on dxp, I clashed with many aquas because I was always in my feels. Maybe it has to do with being on the cusp, maybe not who knows.


    do you believe in cusps? i am not sure if i do or don't.

    i'm 1st decan taurus but like 8 degrees. so cusp stuff doesn't affect me obv.


    I’m third decan Aqua and 2 degrees away from pisces. I will say I’m pretty sensitive and emotional, one person on dxp here has dealt with all of it. So if anyone knows how I really am, it’s him.


    2 degrees from pisces? so really a cusp if they're real. smile and that's cool you had that kind of connection with someone. i hope you're still friends. smile



    Oh trust me.. we definitely are ☺️😉

    I tried to be more intellectual logical blah blah like an aqua should be but I can’t help that how I feel gets the best of me.


    if you're an emotional and expressive person naturally then treetrunk people who don't accept that. i went through most of my life being a robot because i was afraid to be vulnerable enough to share how i'm feeling. it treetrunks with you after a while. i met a virgo who changed me. now everyone thinks i'm a crybaby. but better a crybaby than a robot.


    Yess that’s exactly what I went through but I’ve opened up a lot and I’m kinda happy with who I am, I feel I can connect better with others. I don’t worry as much about being vulnerable, it puts me at ease than bottling everything up. This friend of mine calls me crybaby flo lol


    that's good you've opened up. it's always a shame when deeply sensitive people pretend to be a weird evil version of stoic to try to pacify others. we only just have this one life (at least as this one person) so you gotta live it like you're never coming back. and if that involves crying and being sensitive then it does! you seem emotional to me but on the board i've never thought anything weird about it. so it's not excessive or weird.


    heyy not all stoics are evil


    i said evil version not normal stoic. smile being stoic is fine. but it being forced and faked and generally not authentic is someone hurting themselves. which is what i meant by evil stoic. that's just a form of repressing feelings though.


    i do that all the time

    but i've a lot of virgo in me
    click to expand


    my most recent ex is a cancer. and if you asked her to describe me in two words one would be "controlled" and the other would be "moody" lmao. so i can get you. i'm just saying it's probably better to not be that way if you're not naturally that way.

  • Senorita_LL
    I love to smile. I'm a happy little treetrunker
    female
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    big fan of him! used him once as my avi.

    great and funny guy.


    Copy cat. Big Grin


    haha why you're here!!? thought you hate aqua boys.


    hahaha!!!

    With Rossi, it's a love and hate thingy.

    He kinda touch my tralala, my ding ding dong.Laughing


    third aqua decan are high-quality aquas ahaha. it's kinda hard to resist them.


    Eh talking about yourself eh? Lol

    Have you met him before? I've seen him twice in Malaysia. The sepang motogp.

    He had wanted to kiss me but ya know the crowd. Sigh....hahahhaa


    met him twice too! but he's regularly comes here every three or four years representing YAMAHA.

    i flight back to the capital just to see him close.

    met him once when he's on vacation in Bali.


    edit* i think the correct one is you had wanted to kiss him not the other way around ahaha you wish


    User Submitted Image

    lol

    Jokes aside, I have always adore this man. I can't believe he's an Aqua tho'. -_-

    I love bikes and he happens to be really good with that machine.

    He will love to date me because I love bikes, I love footballs and I love him. Haha, geez sometimes I feel like I'm a man trapped in a woman's body.

    Don't you ever watch motogp or football matches with me. I'm treetrunking noisy. All of my exes told me I've lost my feminine touch but eh who cares!Laughing


    lolol your gif. i ain't a woman, why should i jelly.

    can't believe he's aqua tho? aquas are the king of sports! you can look at any sports and you'll see there will be aquas among the tops.

    if you like football, there's Cristiano Ronaldo. Neymar just beat him last summer in terms of the most highest transfers fee. they both aquas lol.

    and don't let me start with The Great Jose Mourinho.


    Damn! I didn't know Neymar was an Aqua. I do know Ronaldo was one tho'. And wtf, I love them both, especially that mofo Neymar!

    I still remember during the World Cup 2014 when he was not able to carry on with the games. That was really disappointing but eh, that one seems to be like a fraud, lol at 7-1.

    But whatever, I know you are feeling high about me loving them because they shares your sun sign. bye ok bye.Laughing


    yup that 7-1 was a shock! my father is big fan of Brazil lol he even phoned me at sometime during that game asking me "are you watching it".

    i have a feeling you one of those MUFC haters. you sour bitter reds? Laughing


    bahahahahhaa...that game sucks!

    How can Brazil ended up losing like that? 7-1? Really? I was so mad and it was like wee hours when the match were being played.

    I'm in my room cursing and shouting like nobody's business. Wtf did I just watch? Nemo playing football? hahahahahaha

    Nvm, let's wait for 2018 you brat! hahahaha holy molly, am I even a laydee? God save me!


    why you supporting Brazil? most women football fans here support Italy or Spain cause of their looks. just lol at them.

    the only Brazilian i like these days is David Luiz. he has Aqua moon Tongue


    Nah, I was so into Neymar at that moment but didn't expect him to not be playing for that match.

    I do like Lionel Messi as well but he's a Cancer, haha. I am not into their looks okay! In general, I just love watching footballs because it's kinda gaves me the excitement, although I still think it's a stupid sport.

    It started since I was a kid, I go crazy over the Malaysia league and one of the best Singapore player happens to be my favorite. But he's a Gemini. hahaha

    So... Tongue


    i still think that Neymar is overhyped. he hasn't done much. you agree???

    it's hard for him tho to compete with the likes of Messi and Ronaldo. but he's younger than them so he's still has lots of time to prove it.

    me don't watch local football. too much violence. hooligans and thugs are the ruler here.

    that's just Gemini level. local at best lmao.
    click to expand


    stfu..lol! That Gemini did a good job tho'. His sons are all playing football now. Haha!

    Yeah, Neymar hasn't really done much compared to the rest but that dude do has potential still.

    I don't watch local anymore either. And hell yeah, too hooligans for my liking. I still remember Malaysia and Indonesian fans arguing because of footballs. It's really pathetic! I do watch Premier League sometimes.

    I am looking forward for World Cup 2018 in Russia and guess what, it's gonna be the Gemini season.Laughing

  • AerialView
    The Nature Boy💨
    male from Arlong Park
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    big fan of him! used him once as my avi.

    great and funny guy.


    Copy cat. Big Grin


    haha why you're here!!? thought you hate aqua boys.


    hahaha!!!

    With Rossi, it's a love and hate thingy.

    He kinda touch my tralala, my ding ding dong.Laughing


    third aqua decan are high-quality aquas ahaha. it's kinda hard to resist them.


    Eh talking about yourself eh? Lol

    Have you met him before? I've seen him twice in Malaysia. The sepang motogp.

    He had wanted to kiss me but ya know the crowd. Sigh....hahahhaa


    met him twice too! but he's regularly comes here every three or four years representing YAMAHA.

    i flight back to the capital just to see him close.

    met him once when he's on vacation in Bali.


    edit* i think the correct one is you had wanted to kiss him not the other way around ahaha you wish


    User Submitted Image

    lol

    Jokes aside, I have always adore this man. I can't believe he's an Aqua tho'. -_-

    I love bikes and he happens to be really good with that machine.

    He will love to date me because I love bikes, I love footballs and I love him. Haha, geez sometimes I feel like I'm a man trapped in a woman's body.

    Don't you ever watch motogp or football matches with me. I'm treetrunking noisy. All of my exes told me I've lost my feminine touch but eh who cares!Laughing


    lolol your gif. i ain't a woman, why should i jelly.

    can't believe he's aqua tho? aquas are the king of sports! you can look at any sports and you'll see there will be aquas among the tops.

    if you like football, there's Cristiano Ronaldo. Neymar just beat him last summer in terms of the most highest transfers fee. they both aquas lol.

    and don't let me start with The Great Jose Mourinho.


    Damn! I didn't know Neymar was an Aqua. I do know Ronaldo was one tho'. And wtf, I love them both, especially that mofo Neymar!

    I still remember during the World Cup 2014 when he was not able to carry on with the games. That was really disappointing but eh, that one seems to be like a fraud, lol at 7-1.

    But whatever, I know you are feeling high about me loving them because they shares your sun sign. bye ok bye.Laughing


    yup that 7-1 was a shock! my father is big fan of Brazil lol he even phoned me at sometime during that game asking me "are you watching it".

    i have a feeling you one of those MUFC haters. you sour bitter reds? Laughing


    bahahahahhaa...that game sucks!

    How can Brazil ended up losing like that? 7-1? Really? I was so mad and it was like wee hours when the match were being played.

    I'm in my room cursing and shouting like nobody's business. Wtf did I just watch? Nemo playing football? hahahahahaha

    Nvm, let's wait for 2018 you brat! hahahaha holy molly, am I even a laydee? God save me!


    why you supporting Brazil? most women football fans here support Italy or Spain cause of their looks. just lol at them.

    the only Brazilian i like these days is David Luiz. he has Aqua moon Tongue


    Nah, I was so into Neymar at that moment but didn't expect him to not be playing for that match.

    I do like Lionel Messi as well but he's a Cancer, haha. I am not into their looks okay! In general, I just love watching footballs because it's kinda gaves me the excitement, although I still think it's a stupid sport.

    It started since I was a kid, I go crazy over the Malaysia league and one of the best Singapore player happens to be my favorite. But he's a Gemini. hahaha

    So... Tongue
    click to expand


    i still think that Neymar is overhyped. he hasn't done much. you agree???

    it's hard for him tho to compete with the likes of Messi and Ronaldo. but he's younger than them so he's still has lots of time to prove it.

    me don't watch local football. too much violence. hooligans and thugs are the ruler here.

    that's just Gemini level. local at best lmao.
  • Senorita_LL
    I love to smile. I'm a happy little treetrunker
    female
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    Posted by Senorita_LL
    Posted by AerialView
    big fan of him! used him once as my avi.

    great and funny guy.


    Copy cat. Big Grin


    haha why you're here!!? thought you hate aqua boys.


    hahaha!!!

    With Rossi, it's a love and hate thingy.

    He kinda touch my tralala, my ding ding dong.Laughing


    third aqua decan are high-quality aquas ahaha. it's kinda hard to resist them.


    Eh talking about yourself eh? Lol

    Have you met him before? I've seen him twice in Malaysia. The sepang motogp.

    He had wanted to kiss me but ya know the crowd. Sigh....hahahhaa


    met him twice too! but he's regularly comes here every three or four years representing YAMAHA.

    i flight back to the capital just to see him close.

    met him once when he's on vacation in Bali.


    edit* i think the correct one is you had wanted to kiss him not the other way around ahaha you wish


    User Submitted Image

    lol

    Jokes aside, I have always adore this man. I can't believe he's an Aqua tho'. -_-

    I love bikes and he happens to be really good with that machine.

    He will love to date me because I love bikes, I love footballs and I love him. Haha, geez sometimes I feel like I'm a man trapped in a woman's body.

    Don't you ever watch motogp or football matches with me. I'm treetrunking noisy. All of my exes told me I've lost my feminine touch but eh who cares!Laughing


    lolol your gif. i ain't a woman, why should i jelly.

    can't believe he's aqua tho? aquas are the king of sports! you can look at any sports and you'll see there will be aquas among the tops.

    if you like football, there's Cristiano Ronaldo. Neymar just beat him last summer in terms of the most highest transfers fee. they both aquas lol.

    and don't let me start with The Great Jose Mourinho.


    Damn! I didn't know Neymar was an Aqua. I do know Ronaldo was one tho'. And wtf, I love them both, especially that mofo Neymar!

    I still remember during the World Cup 2014 when he was not able to carry on with the games. That was really disappointing but eh, that one seems to be like a fraud, lol at 7-1.

    But whatever, I know you are feeling high about me loving them because they shares your sun sign. bye ok bye.Laughing


    yup that 7-1 was a shock! my father is big fan of Brazil lol he even phoned me at sometime during that game asking me "are you watching it".

    i have a feeling you one of those MUFC haters. you sour bitter reds? Laughing


    bahahahahhaa...that game sucks!

    How can Brazil ended up losing like that? 7-1? Really? I was so mad and it was like wee hours when the match were being played.

    I'm in my room cursing and shouting like nobody's business. Wtf did I just watch? Nemo playing football? hahahahahaha

    Nvm, let's wait for 2018 you brat! hahahaha holy molly, am I even a laydee? God save me!


    why you supporting Brazil? most women football fans here support Italy or Spain cause of their looks. just lol at them.

    the only Brazilian i like these days is David Luiz. he has Aqua moon Tongue
    click to expand


    Nah, I was so into Neymar at that moment but didn't expect him to not be playing for that match.

    I do like Lionel Messi as well but he's a Cancer, haha. I am not into their looks okay! In general, I just love watching footballs because it's kinda gaves me the excitement, although I still think it's a stupid sport.

    It started since I was a kid, I go crazy over the Malaysia league and one of the best Singapore player happens to be my favorite. But he's a Gemini. hahaha

    So... Tongue
  • lisabethur8
    Married, middleaged parttime housewife, Aqua-sun/Cap/Pisces/Taurus,married to,S
    female
    Posted by AneemA08
    Posted by lisabethur8
    Posted by Effervescent
    Third because I love Cancer decan Scorps! x


    mine too!!
    User Submitted Image


    Release me please, people.

    I'm in a glass!!

    I miss the old me!!

    Haayyyyy


    Heyyyyyyy helloooooooo



    Fuh fuh *wiping the glass

    Can you hear me?!!

    Hello????
    click to expand


    User Submitted Image

    bwaahahhaa.Laughing