Which Zodiac Has The Best Ass (In Your Opinion)?

Personally, out of the people you've met/seen/know (no celebrities), which zodiac sign do you think has the best butt? E
45 years old female from A Lush Meadow, US of A
" In the dead of night, it's the anti-sig.
Nah! Gave the ol' ego a buzz, I've always been rather fond of me turd cutter.
35 years old
anybody else wanna be a hero? Sag Sun Scorpio Moon Scorpio Merc
Posted by Sutekh
Sag man i meant oops. lol I wrote woman so much i forget to change ... Still high, i need to go to sleep 0_0


hahaha i read that and i was like wth
35 years old
anybody else wanna be a hero? Sag Sun Scorpio Moon Scorpio Merc
Posted by Sutekh
^ Aries is really hit or miss is like feast or famine in the ass department.


aires r def hit or miss
35 years old
anybody else wanna be a hero? Sag Sun Scorpio Moon Scorpio Merc
Posted by Sutekh
Posted by DAMEN VI
the majority of chicks i've nailed/been close to/friends with that had/have the best asses were gemini,cancer,sag, and leo..

and smh @ dudes in here braggin about how their asses look..disgusting

LEO? they are spongebobs from my experience.
click to expand


i have never seen a hot body leo
35 years old
anybody else wanna be a hero? Sag Sun Scorpio Moon Scorpio Merc
wow go saggis!
35 years old
anybody else wanna be a hero? Sag Sun Scorpio Moon Scorpio Merc
Posted by Sutekh
Posted by DMV
Posted by Sutekh
Posted by DAMEN VI
the majority of chicks i've nailed/been close to/friends with that had/have the best asses were gemini,cancer,sag, and leo..

and smh @ dudes in here braggin about how their asses look..disgusting

LEO? they are spongebobs from my experience.


i have never seen a hot body leo


They out there, there are a good number

Meagan good? shes FINE as FU**
click to expand


yeah she is pretty good looking.
from USA
Posted by DMV
Posted by Sutekh
Posted by DMV
Posted by Sutekh
Posted by DAMEN VI
the majority of chicks i've nailed/been close to/friends with that had/have the best asses were gemini,cancer,sag, and leo..

and smh @ dudes in here braggin about how their asses look..disgusting

LEO? they are spongebobs from my experience.


i have never seen a hot body leo


They out there, there are a good number

Meagan good? shes FINE as FU**


yeah she is pretty good looking.
click to expand


Jennifer Lopez
35 years old
anybody else wanna be a hero? Sag Sun Scorpio Moon Scorpio Merc

The user who posted this message has hidden it.

35 years old
anybody else wanna be a hero? Sag Sun Scorpio Moon Scorpio Merc
sorry. shenanigans!

those are celebrities with $ $ $ and trainers and chefs... no dice
Posted by everevolvingepithet
bubblebutt

Here we go. Pithet's obsession with bubblebuts ignites again...
from USA
Posted by thebiggcarlos
ummm....ya'll i hate to rein on this parade but i do believe (and correct me if i'm wrong) that the op stated out of the people you've met/seen/know (NO CELEBRITIES) has the best ass in the zodiac world. all the women i've met/come across IN PERSON with the biggest and the best ass is taurus women. my decision still stands. i personally don't think no female signs has the best, biggest and the juiciest ass than taurus women. leo women? hahahaha, c'mon. all the leo women i've come across has no shape in thier ass. no offense to you leo women here on dxp, but it's true.


Ive come across some leo women in my personal life that have great asses, i mentioned celebrities only to illustrate my point.
Posted by 25thDecan
I know personally 6 leos off top with banging bodies head to toe. And this is from the inner PERV in me because THREE are cousins.

Make a cajun joke on that and I will "F" you up.
Lol! And gross. haha.

The user who posted this message has hidden it.

" WHAT THE treetrunk IS THIS CHART?!?!?!?! XD XD XD XD XD XD XD Taurus sun and
Um, Virgos follow Taurus in the lovesession with amazing asses. ME FIRST!!!!! *flares nostrils*

Anyway, of the asses I've seen thus far, Libran women really do have the greatest. Oh my God. I just want to grab, squeeze and spank sotreetrunkingbadly. If I had a penis, that's where I'd put it. Actually, even though I don't have a penis, if I manage to get with one, I WILL GRIND MY CROTCH AGAINST HER LOVELY REAR ANYWAY. Where there's a will damn it!!
female
Posted by Virg916
Posted by DMV
Sag women hands down have the best butts, hips, thighs.


Agreed. Every Sadge woman I've met, was packin'. lol. Half human, half horse is the perfect symbol for these gals.
click to expand


NOT. I know 3 sag broads with flat asses.
More pages:

Recent Topics

It's impossible for the female to have a big butt with a thigh gap. http://images.guff.com/gallery/image/tumblrnv0japw5dr1tctjizo11280 http://theselfiepost.com/wp-content/uploads/2016/01/ulbJ0YvYC2o_mini.jpg https://s-media-cache-ak
State your sun, moon and Venus.
Do you relate to any of these?? http://img-9gag-fun.9cache.com/photo/az8qOPb_460s.jpg
If applicable? I like drawing a timeline of all the hits, it shows a pattern, of how you evolved, and you can predict what the next one will be like.
I was reading Dr. Phil McGraw's "Self Matters" (lol yeah i know my self-absorption is overflowing) and he wrote this: "“We all have a social mask, right? We put it on, we go out, put our best foot forward, our best image. But behind that social mask i
What the treetruk is going on, one of our clients is from my country, the first time i saw him i thought potential, he's highly educated, come to find out he was married to a woman not from our culture. I respect marriage and it was none of my business. any
Best matches from your experience? Taurus mars - Cancer mars..... sizzling hot and never dies down... always enjoying hot physical sex.
I have a close male friend who's a libra who I do love and as I am not perfect, I deal with his imperfections. Guy always accuses me of being cookiemonstery when he is well known around our circle as being the biggest cookiemonster ever. Almost a superiority complex or
So I (Virgo) met this Aries man at a lounge back in December. We switched numbers and began texting each other a few days later. A couple of weeks later he asked me on a last minute date to which I declined. I didn't hear from him for about a month. S
she got married to a Financier, but there's no birthday on him. Maybe you all could clue in, with her placements, she has Aquarius sun/Capricorn Venus/Libra mars/Cancer moon. https://www.youtube.com/watch?v=ammRSKiXIZY http://www.dailymail.
Are Venus and Mars in Scorpio people possibly good lovers?
Whatever it is i am loving it, my god so many guys expressing themselves to me, its cool...i feel wanted.
Hello i want to know what makes a Libra stalk you? I know anyone can stalk you but i know a few leebs and they are stalkers. Can you explain what in particular makes you stalk someone and why?
http://i.imgur.com/rZoAFeD.jpg https://media4.giphy.com/media/QvEvCLuX6VRVC/giphy.gif