Dragons

Rawr. Where you at?
28 years old female
Mind. Body. Soul. Rising - Scorpio, Moon - Aqua, Venus - Virgo, Mars - Aries
Rawr. Where you at?
29 years old male
Taurus Sun + Earth Dragon.

28 years old female
Mind. Body. Soul. Rising - Scorpio, Moon - Aqua, Venus - Virgo, Mars - Aries
Posted by Hemispheres
Taurus Sun + Earth Dragon.

I too am an dragon of the earth varietayyy
29 years old male
Reppin 88!
28 years old female
Mind. Body. Soul. Rising - Scorpio, Moon - Aqua, Venus - Virgo, Mars - Aries
Check us out in all our glory, cookiemonsteres.

28 years old female
Mind. Body. Soul. Rising - Scorpio, Moon - Aqua, Venus - Virgo, Mars - Aries
Posted by xolani
Lol I love earth dragon and since I'm posting basically all of this guys videos I thought why not earth dragon 😁

https://m.youtube.com/?#/watch?v=C4msERGo-CQ Rally the troops! We will not die! We got this!


Actually, this was fantastic and true. Our parents were so blessed to have dragon children haha. Thanks, Xo!
28 years old female
Mind. Body. Soul. Rising - Scorpio, Moon - Aqua, Venus - Virgo, Mars - Aries
Posted by OceanBoy88
Dragon Pisces ! Primal Astrology says I'm a Firefly. I got dibbs on Rayquaza !
Ohhhhhh yahhhh looookie what we got here! Got ourselves anotha dragon!
29 years old male
Now we all gotta go terrorize skyrim.
29 years old male
Ill watch over high hrothgar with Paarthurnax
28 years old female
Mind. Body. Soul. Rising - Scorpio, Moon - Aqua, Venus - Virgo, Mars - Aries
All of this, yes.
28 years old female
Mind. Body. Soul. Rising - Scorpio, Moon - Aqua, Venus - Virgo, Mars - Aries
Posted by OceanBoy88
Posted by TheLibraMudra
Posted by OceanBoy88
Dragon Pisces ! Primal Astrology says I'm a Firefly. I got dibbs on Rayquaza !
Ohhhhhh yahhhh looookie what we got here! Got ourselves anotha dragon!
We're the supreme race
click to expand
Major ass kickers we are!
28 years old female
Mind. Body. Soul. Rising - Scorpio, Moon - Aqua, Venus - Virgo, Mars - Aries
This is me. Purple and everything. Wee SPYRO.


BOOM! FIRE! Dragon problems.
male
love turtles wish they were part of astrology haha but proud scorpio
haha im pretty sure im a dragon but need help finding out lol im new tbh
28 years old female
Mind. Body. Soul. Rising - Scorpio, Moon - Aqua, Venus - Virgo, Mars - Aries
Posted by Baewolf15
haha im pretty sure im a dragon but need help finding out lol im new tbh
birthdate and year? fear not, my brother/sister. I shall google for you.
male
love turtles wish they were part of astrology haha but proud scorpio
omg you are so cool and nice thank you and my birthdate is october 25th and 1997
More pages:

Recent Topics

Met this Taurus man on tinder, we both started emailing, texting talking every day for about three weeks. Everything was going very well. We met up (he lives three hours away in another town) for a lovely dinner and then we slept together at his hotel r
Hello everyone, I'm new around here but I will try to keep the story not too long. So basically: I am Leo and I met a Scorpio girl approximately two weeks ago. And as maybe some of you people know how Leo works (atleast I do), I got kinda in love wit
I saw a dream last night, it was mix of online game characters, some thriller movies, fear, running away and chasing something. And then there was a guy with dark, short hair, brown or hazel eyes, I was hugging him from behind and he kissed me on a forehe
I feel like I have become so squashy and fluffy like a marshmallow. I am so powerless and I cant be dominant like what I normally do in my work life at all and it makes me feel so weak. Do other scorpios face the same problem as well? Ps. I'm venus
Quick question: Do libras hold grudges? Specifically the women? Had a situation today with a coworker where she was led to believe (not by me) that I was going to ask her out. I have a girlfriend so that was never my intention but she was led to believe t
https://www.youtube.com/watch?v=j2oaXxvP7M8 COCONUT COUNT @sakuraflowers-5 @CaramelizedCoffee-4 @Effervescent-6 @starwars-6 @FknNerd-2
I'm talking to a Pisces sun, leo moon, venus in aries girl. Sometimes I think she likes me but then other times she confuses me. We slept together the first time we ever met and have slept together once more time since. We speak everyday Mon to Fri bu
Hello! First post and probably just a vent post by now, but here it goes: I met a beautiful Virgo lady at my University's library. At first I didn't really care about her (She was pretty, but not big deal to me). However, recently she started to sit
so last night was the first time I've seen my bf this drunk. to be fair I'm truly disgusted.happened to me before with another ex scorp. now I know i gotta be supportive but all I'm able to do right now is be critical and think about all the butter he told
Just want to make understanding of this behavior from a leeb guy! - Quiet at initial meeting - Avoids dirty humor with you - Looks or stares (near and far) - Getting close physically (sitting next or near you, walking beside you) - Outgoing and fr
Hi Leo women! I was wondering. If you broke up with someone, would you ever get back together again? I have an aqua guy friend who lived with a leo woman. I guess they didn't get along because she cheated on him while they were still together. She f
Pretty sure I've tried them ALL.... Zero positive results.... Tell me which ones you honestly clicked with!
Do my fellow Aries ppl go back to exes? Doesn't matter who broke up with who... do u go back to an exclusive relationship with them? I don't mean just for sexual stuff either.. I don't go back, ever lol