VIRGO VAGINAS

now that i have ur attention.... virgos rock :D more importantly... virgo-libras rock ^_^
now that i have ur attention....

virgos rock

more importantly... virgo-libras rock ^_^
male from Brooklyn
"Destined For Greatness Someday Lol First Decan Virgo Sub Ruled by Mercu


lmao i swear i laughed out loud snot came out when i seen this post.

but august virgo rock sorry to the 29 to the a 31 Of august lmao.
29 years old male from virgo land
let get back on topic virgo viginas are always wet thats how it is for me
26 years old female
"Ascendent Virgo 1.43 Sun Virgo 3.36 Moon
Posted by LeGendary ViRGo


lmao i swear i laughed out loud snot came out when i seen this post.

but august virgo rock sorry to the 29 to the a 31 Of august lmao.


Ahhh come one. We early august virgos aren't S0 bad.
male from Brooklyn
"Destined For Greatness Someday Lol First Decan Virgo Sub Ruled by Mercu
Posted by Candeh15
Posted by LeGendary ViRGo


lmao i swear i laughed out loud snot came out when i seen this post.

but august virgo rock sorry to the 29 to the a 31 Of august lmao.


Ahhh come one. We early august virgos aren't S0 bad.
click to expand



i know u guys aint bad im playing one of ma best friend is a august virgo born on tha 27 i swear he shoulda been a leo cuz he sure acts like it lol. im not one to talk cuz i have a leo moon lol.
26 years old female
"Ascendent Virgo 1.43 Sun Virgo 3.36 Moon
^ I'm august 27th, and I have venus in leo. Hahaha.
from cuteness,, I am Very cute,, because I am too cute to handle!
"Born on august 28. Heres an online description of my bir
http://freeproxyserver.net/index.php?q=aHR0cDovL3d3dy5keHBuZXQuY29tL29waW5pb24vbWVzc2FnZXMuYXNwP3A9MSZpZD0xOTg5MTc3IzE5ODkxOTM% 3D#essages.asp?p=1&id=1989177#1989193\">Posted by virgoking
let get back on topic virgo viginas are always wet thats how it is for me


>=D I miss those days...
from cuteness,, I am Very cute,, because I am too cute to handle!
"Born on august 28. Heres an online description of my bir
Well my ass is always wet, and i\'m a virgo, so whoever wants to come back over to my place can give me a ring-ring. I\'ll be the chocolate fudge pudding to your mouth...if you get what i mean
28 years old male from Trinidad
"Vide cor Meum... Vi et Animo
Posted by sorti-fantastic poney
Well my ass is always wet, and i\'m a virgo,


My butt sweats a lot too
I find it weird.

so whoever wants to come back over to my place can give me a ring-ring. I\'ll be the chocolate fudge pudding to your mouth...if you get what i mean


Eeeeewwww
26 years old female
"Ascendent Virgo 1.43 Sun Virgo 3.36 Moon
My butt remains rather dry, thankfully; my chest on the other hand... totally different story.

^^^
Playing with your fudge can't be that fun all the time. The clean up has to be brutal. Ick.
omg my boobs penis armbits butt vagina ears and the middle of my big and middle toe is alllllllways sewaty and im a virgo

is this a virgo thing
male from Brooklyn
"Destined For Greatness Someday Lol First Decan Virgo Sub Ruled by Mercu
Posted by zen
omg my boobs penis armbits butt vagina ears and the middle of my big and middle toe is alllllllways sewaty and im a virgo

is this a virgo thing


i guess this is why virgo are so anal about Hygiene pun intended lmao.


i dont sweat alot so glad lol.
27 years old male from VA
^Well virgos think alot and in cartoons when they think hard they sweat. Might be some true to that.

Back on topic Virgo Vagina's, easily the cleanest ones I seen.
male from Brooklyn
"Destined For Greatness Someday Lol First Decan Virgo Sub Ruled by Mercu
Posted by Critique
^Well virgos think alot and in cartoons when they think hard they sweat. Might be some true to that.

Back on topic Virgo Vagina's, easily the cleanest ones I seen.



nah more like a busted blood vessel in the brain region lmao.
26 years old female
"Ascendent Virgo 1.43 Sun Virgo 3.36 Moon
Definitely treat my V like a queen.
More pages:

Recent Topics

First off I'm a Sagittarius, he's a Gemini, we have amazing chemistry. We're also both Aquarius moons so we have a close bond and really love each other deeply because we were friends before we started dating. BUT, lately he's been pissing me off quite a
I don't give a crap about Agua Taurus Virgo ...wondering why!
http://i.imgur.com/CDuwo6j.jpg
First off I'm a Sag, he's a Gem, we have amazing chemistry. We are both Aquarius moons so we have a close bond, and really love each other deeply because we were friends before we started dating. BUT, lately he's been pissing me off quite a lot. He's lazy
I was studying celebrities and perceived that 9/10 of them have planets in the 1st house (not exactly conjuncting the ASC)...Seems like people don`t care too much about this kind of placement but it plays a important role in someone's life, it seems like
First off I'm a Sag, he's a Gem, we have amazing chemistry, and really love each other deeply because we were friends before we started dating. BUT, lately he's been pissing me off quite a lot. He's lazy within the relationship a lot of times, never reall
They don't easily change their ideas. We're in the MC, it's the career, solid, stable, it's like the culmination of fixed signs. People often confuse cappies with scorpios, and cappies and leos are often rivals. I think the high point of the zodiac sees
Is it typical for Virgo men to be jealous? I've been with mine for a year and a half and wow he is wickedly jealous. That is saying something coming from a Scorpio with too many Scorpio placements. We can be out together and if he notices a guy lookin
My friend, Sag from 25/11 with Virgo moon and Sag rising, shared a video of an anti-rape underwear for women. I commented: "well, your face is enough of an anti-rape lol" Yes, she's ugly but she has other qualities... And I was joking! She hasn't re
*exhales* and we're back! :) http://49.media.tumblr.com/d55ba5fdf346d342d4ee687c7e052581/tumblr_n7a3dbBrfr1rc1fzno1_500.gif welcome to the ganja cave. please feel free to chat here, share your stories and experiences, post music, videos, anything yo
So I (Virgo) met this Aries man at a lounge back in December. We switched numbers and began texting each other a few days later. A couple of weeks later he asked me on a last minute date to which I declined. I didn't hear from him for about a month. S
Women: Do you feel men should keep low vibes or Depression hidden to attract and to stay in a relationship with you? Men: Have you been with a woman that looked pass your low vibes or depression and is still there for you to this day?
The never ending push-pull lol And I never even demanded a commitment or anything of the sort. He ran before we could even get into that. He just recently told me after several months of me wondering WTF, that he disappears 'on everyone, even friends.' A