♎ sun ♎rising ♎⛢ ♎☋

Posted by queenaries_
Posted by LuckyLibra979
Posted by queenaries_
Would someone explain mine?

Sun- Aries - 12th house
Moon- Capricorn 9th House
Mercury- Aries 12th House
Venus- Pisces 11th House
Mars- Aquarius 11th House
Jupiter- Virgo 5th house
Saturn- Aquarius 10th house
Uranus- Capricorn 9th House
Neptune-Capricorn 9th House
Pluto- Scorpio 7th House
True node: Capricorn 9th House


Have you traveled to some far places? Or are you from a place that, when you tell others, they react dramatically(like how cool)


I have traveled to a few places. My dream is to travel. I’m a hospitality major. Lol so yeah....
Traveling is so important to me.


click to expand

I think you should do it. You have it strongly in your chart.
Posted by queenaries_
Would someone explain mine?

Sun- Aries - 12th house
Moon- Capricorn 9th House
Mercury- Aries 12th House
Venus- Pisces 11th House
Mars- Aquarius 11th House
Jupiter- Virgo 5th house
Saturn- Aquarius 10th house
Uranus- Capricorn 9th House
Neptune-Capricorn 9th House
Pluto- Scorpio 7th House
True node: Capricorn 9th House


Have you traveled to some far places? Or are you from a place that, when you tell others, they react dramatically(like how cool)
Posted by heliumfiasco
Posted by LuckyLibra979
Posted by heliumfiasco
Posted by LuckyLibra979
It has alot of emphasis on it. Its the focus of the planet.

The planet=energy
Sign=expression
House=area of focus.

The house shows where issues with the planet may appear.

I express my need to show my aggresive side(mars) in a balanced way(Libra)so that I can focus on my personal goals(1st house)

I am attracted to(Venus)to things that are powerful to me(Scorpio)and valuable to me(2nd house)

I am attached to memories(moon)i have of having fun(Leo)with my friends(11th house)



Okay! Very interesting way of putting that simply. Can you do the same simple analysis for me? (If not, no worries) haha.

Sun Libra in 12th
Moon Gemini in 8th
Merc Libra 12th
Venus Virgo 11th
Mars Virgo 11th


Who I am(the sun)is balanced(Libra)between the opposing forces of the collective subconscious(12th). You may have identity issues(not expressing who you are or wanting to be what you believe is valuable). You may be shy since the 12th house is hidden. But the 12th house is also pure. It is without boundaries and the expression is limitless so it can be someone who is very artistic and creative in their own way.

The 8th house moon is emotions that go thru the trials of abuse, manipulation and even sexual themes. The emotions are affected by these things. But also communication and being logical will be important since it is in Gemini. Even sporadic. Someone who might need to talk about the things they experienced.

12th house mercury is someone who is kinda silent even if they know the answer. And most of the time they are right but too shy to speak up. Anything in the 12th house is hidden from you until you can transcend the ego. If you keep saying I, then you will be restricted to your anxiety of what you can't do or what you dont know. But by accepting that no, you dont know everything and yes, it is ok that you don't you will find your hidden gift of curiosity. You might be a very curious person but only talk to ppl you feel you can relate to(Libra)but on a subconscious level. It has to be a vibe before you open up or at least someone who has been in your shoes.

Venus and Mars in Virgo. Romance, attraction and the gutso to makr a move is expressed in a very detailed, careful manner. They do the small things to show interest. In the 11th house, you might end up falling in love with a friend or the ones you may like might friend zone you lol or it could be that friendship goes hand and hand with desire for you. You might be friends with all your ex's who still do small things for you.


Those are some stabs in the dark. Hopefully they helped!




All great!
However, that Merc description! Lawdy.... so on point. That last sentence is me to a T.
click to expand


Lol glad I could help!
You have anger issues that you are proud of
Posted by heliumfiasco
Posted by LuckyLibra979
It has alot of emphasis on it. Its the focus of the planet.

The planet=energy
Sign=expression
House=area of focus.

The house shows where issues with the planet may appear.

I express my need to show my aggresive side(mars) in a balanced way(Libra)so that I can focus on my personal goals(1st house)

I am attracted to(Venus)to things that are powerful to me(Scorpio)and valuable to me(2nd house)

I am attached to memories(moon)i have of having fun(Leo)with my friends(11th house)



Okay! Very interesting way of putting that simply. Can you do the same simple analysis for me? (If not, no worries) haha.

Sun Libra in 12th
Moon Gemini in 8th
Merc Libra 12th
Venus Virgo 11th
Mars Virgo 11th
click to expand


Who I am(the sun)is balanced(Libra)between the opposing forces of the collective subconscious(12th). You may have identity issues(not expressing who you are or wanting to be what you believe is valuable). You may be shy since the 12th house is hidden. But the 12th house is also pure. It is without boundaries and the expression is limitless so it can be someone who is very artistic and creative in their own way.

The 8th house moon is emotions that go thru the trials of abuse, manipulation and even sexual themes. The emotions are affected by these things. But also communication and being logical will be important since it is in Gemini. Even sporadic. Someone who might need to talk about the things they experienced.

12th house mercury is someone who is kinda silent even if they know the answer. And most of the time they are right but too shy to speak up. Anything in the 12th house is hidden from you until you can transcend the ego. If you keep saying I, then you will be restricted to your anxiety of what you can't do or what you dont know. But by accepting that no, you dont know everything and yes, it is ok that you don't you will find your hidden gift of curiosity. You might be a very curious person but only talk to ppl you feel you can relate to(Libra)but on a subconscious level. It has to be a vibe before you open up or at least someone who has been in your shoes.

Venus and Mars in Virgo. Romance, attraction and the gutso to makr a move is expressed in a very detailed, careful manner. They do the small things to show interest. In the 11th house, you might end up falling in love with a friend or the ones you may like might friend zone you lol or it could be that friendship goes hand and hand with desire for you. You might be friends with all your ex's who still do small things for you.


Those are some stabs in the dark. Hopefully they helped!
Posted by tctao
Posted by justagirl
Posted by LuckyLibra979
Posted by bkbella86
Posted by LuckyLibra979
Posted by CaramelizedCoffee
Posted by LuckyLibra979
Pornhub and kush always does the trick.

Got to a titty bar, get wasted and get a few lapdances

I got a gf and two boys. My bday was spent at work dealing with b.s. no gift another year with no bday wish from daddy even tho my brother gets one and our bday is 24 hours apart. But I was still happy butter I'm dirty 30 now so be blessed fam stop being so down all the time


no gift? what kind of gf do you have




Lol man we just had a baby. That is where ALL our money went. I couldnt get her butter either and her bday was a week before mine. butter tough right now



Wow..why have more kids then?


God i hate opionated ppl. I didnt know a birthday gift was a sign of financial success. The rent is paid, bills paid and both boys have their own rooms. We got all the baby stuff way before he was born. We are far from irresponsible parents. We saved up money because we both had to be out for a while after the baby was born. Don't paint us to be ppl who make babies for nothing. No extra cash for bday gifts but my child has everything he needs. Both boys do. And then some. But my child is far more important than being a 30 year old crying over a bday gift.


Some ppl on here need to get over themselves.


I see it as your baby WAS the birthday gift All about perspective.


yes it is and that baby and everybody healthy is all that really matters - I can't believe how much people live in some fairy tale world these days - talking about gifts and women working when pregnant - omg - what happened to the real world anymore !
click to expand


Some ppl just want a rise out of folks. I don't know why I let that get to me. butter just annoying
Posted by tctao
Posted by LuckyLibra979
Posted by justagirl
Posted by LuckyLibra979
Posted by bkbella86
Posted by LuckyLibra979
Posted by CaramelizedCoffee
Posted by LuckyLibra979
Pornhub and kush always does the trick.

Got to a titty bar, get wasted and get a few lapdances

I got a gf and two boys. My bday was spent at work dealing with b.s. no gift another year with no bday wish from daddy even tho my brother gets one and our bday is 24 hours apart. But I was still happy butter I'm dirty 30 now so be blessed fam stop being so down all the time


no gift? what kind of gf do you have




Lol man we just had a baby. That is where ALL our money went. I couldnt get her butter either and her bday was a week before mine. butter tough right now



Wow..why have more kids then?


God i hate opionated ppl. I didnt know a birthday gift was a sign of financial success. The rent is paid, bills paid and both boys have their own rooms. We got all the baby stuff way before he was born. We are far from irresponsible parents. We saved up money because we both had to be out for a while after the baby was born. Don't paint us to be ppl who make babies for nothing. No extra cash for bday gifts but my child has everything he needs. Both boys do. And then some. But my child is far more important than being a 30 year old crying over a bday gift.


Some ppl on here need to get over themselves.


I see it as your baby WAS the birthday gift All about perspective.


Indeed he was and trust me it was def. a highlight for me!!!


I have checked the F out
- no gifts ? and why you got your preggo gf out working ?
just when you think you've heard it all - the stupid butter just keep rolling in ...

you are a good man and I am very happy for your sweet little family - god bless you!
click to expand


Yea its some stupid ppl on here idk why I took the time to respond to them because its obvious why they said it. Ill overlook those two next time. I forgot how ppl can be on here.

And thanks!!
It has alot of emphasis on it. Its the focus of the planet.

The planet=energy
Sign=expression
House=area of focus.

The house shows where issues with the planet may appear.

I express my need to show my aggresive side(mars) in a balanced way(Libra)so that I can focus on my personal goals(1st house)

I am attracted to(Venus)to things that are powerful to me(Scorpio)and valuable to me(2nd house)

I am attached to memories(moon)i have of having fun(Leo)with my friends(11th house)

Haha obviously
I wanna know how tf we ended with this man with no political experience, someone who called republicans dumb, as president? He hit a helluva lick
Posted by TheTinMan
Posted by LuckyLibra979
Dxp lowering ppl self esteem since 2009


Yeah I'll agree you got some folks here that'll talk bad about your image and the ones who say you look good you can't tell whether those ones really mean that. I'm not gonna tell you no lie and yes I'll straight up admit this I don't care what anybody say. My self esteem here on this site really is bad. Word up. I just know all my haters will try and down the treetrunk outta my big teenage looking a##. And they'll use your picture against you in an argument too. So don't you ever get into it with anybody here. They'll use your picture against you and save it to their hard drive. I'm not calling this individual name but this individual is on this thread that will indeed do that. It has been done to DonJohn on numerous occasions.

Tho I don't think this thread is lowering anybody self esteem.

click to expand


That's true. My comment was just for humor but some ppl here have taken pics way too far. Busy eyes was a perfect example
Mystikal is a Virgo/Libra cusper. Well Virgo cuz i don't do cusps
Well I know a few aquas who have pushed their boundaries.
Dxp lowering ppl self esteem since 2009
Capricorn. They can hold a convo like no other


I like Virgo mercury too but Jesus. They are some swindlers
Posted by aquarius_man
Posted by LuckyLibra979

I aint gonna deny that i got a lil Chris farley going on right now


my libra friend is just like you (fights included - he s not aggressive but doesnt step back from confrontation)
click to expand


😂😂 sounds like a standup dude!
Bro......

Its your life and you gotta have standards in this world. Its legit becuase its what makes you happy


Imagine getting in shape and tryna motivate your partner to do the same but they refuse. How happy would you be then?
Well you can definitely look to Neptune because it represents things that tug at us on a subtle level. We gravitate towards certain people without consciously doing so. If you are not intending to it could be your moon, Venus or mars suspecting Neptune or even a transit by either Neptune to those planets or vice versa.

Ppl who attract broken ppl are not necessarily looking for love from another broken person but understanding and a connection and even a blind hope that everyone isnt the same
I know some saggs. My uncle and my paternal pa pa share the same bday.(12/13)They or at least to me used to enjoy the chase. My uncle especially. He was smooth as butter tho. He used to take me to the mall and wouldnt leave til I said something to a female lol

My pa pa I saw it when he pursued my granny tryna woo her back. Man had a whole family and aint give a damn he wanted what was his. He never stopped from the the 60s up untol i was 10. That's 40 years of hot pursuit lol
Posted by aquarius_man
Posted by LuckyLibra979
Posted by aquarius_man
Posted by LuckyLibra979
Posted by aquarius_man
Posted by LuckyLibra979
Posted by aquarius_man
Posted by LuckyLibra979
Posted by aquarius_man
i know chubby libras
fat-arses


Piss ant


podgy


just like me


twat


Slut


rentboy


Midget


you got this totally wrong
but whatever:
FATSO



click to expand


I aint gonna deny that i got a lil Chris farley going on right now