Why rocky

It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or
male from TX
♎ sun ♎rising ♎⛢ ♎☋
Posted by Queenofthepheasantfairies
Posted by xXxcookiemonstereroniiiXxX
@Queenofthepheasantfairies?


Edit. Sorry the quote lol.

I thought you were speaking about another Aquarius guy who was calling all the girls thots but then lucky Libra admitted you remembered hiscthread. So hid my message. I will unhide

click to expand


I never. Called women thots or cookiemonsteres. I called everybody on dxp a cookiemonster it wasnt directed at women tho just the site in general and like I said it was a trolling thread.
female from London
Rising Scorpio, Libra sun, Gemini moon, Virgo Merc & Venus, Cancer Mars & Jupit
Posted by xXxcookiemonstereroniiiXxX
@Queenofthepheasantfairies?


Edit. Sorry the quote lol.

I thought you were speaking about another Aquarius guy who was calling all the girls thots but then lucky Libra admitted you remembered hiscthread. So hid my message. I will unhide

female from London
Rising Scorpio, Libra sun, Gemini moon, Virgo Merc & Venus, Cancer Mars & Jupit
Posted by xXxcookiemonstereroniiiXxX
Posted by LuckyLibra979
Posted by xXxcookiemonstereroniiiXxX
Posted by LuckyLibra979
Posted by xXxcookiemonstereroniiiXxX
Posted by edgelord
Posted by xXxcookiemonstereroniiiXxX
Posted by LuckyLibra979
Well hey she got ppl here who thinks its normal to be obsessed with a sign so it is what it is. I for one don't take it personal I just wanted to know why she was hung up on the sign.


Some think its normal but I don't. But then again alot of ppl here think that a natal chart will save their relationship so hey it is what it is

But you've come on here and made threads referring to all women on DXP as "cookiemonsteres" and telling them to suck your dick.



I don't find that to be normal behavior.




So do you really have room to point out Rocky's flaws?


he did this??? lmao. i almost never see his posts. i never knew that.

Yes, but everyone seems to have conveniently forgotten that.



The anti-woman rants happened late last year.



He made multiple threads telling all us DXP women to suck his dick, calling all women just like mes, etc.



Edit: It was him and two other male users who are no longer here.


Lol u lying like a mf. But hey whatever floats ya boat

I don't create lies about people in order to make a point. That's low.


Everything I'm saying is true and I remember it well.



I remember replying to one of those threads. I think I remember hearing later on something about you having been drunk and/or on drugs during all of this and that's what caused your temporary moment of insanity.



I remember reading some of those vile comments you made and being confused as to how someone who always seemed so calm, sensible, and normal up until this point could just flip like that. It came out of nowhere.


Lmao hell naw man. Like I said i have gotten into it with ppl on here before but that other butter...naw. U may have seen some other black dude do it but it wasnt me. But hey believe what u wanna man. Internet can be a broad place

Right.



I'm pretty confident about what I saw, but since the threads are long gone we can agree to disagree.
click to expand


It could be that weird Aquarius dude that was calling all the woman thots, that you thinking of?

from Everywhere
Do you like the world around you? Are you ready to behave?
Posted by meraki
Posted by Fafa
Posted by 2Moon
Posted by meraki
Posted by 2Moon
Posted by lisabethur8
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


i notice if someone on these boards are very hard core expressive, i mean not sweet tongued and all kindness, they get really hated on alot.
libras do rule the world.
aries their opposite have a hard time in an age where warriors really aren't needed anymore.
This isn't the Iron age. or warrior age, middle ages or world war.
just notice that cause i remember when P. used to have lots of people hate on her and they made lots of topics on her alot and lots of bad sayings, curses on her.


( You are totally wrong )
Why do I feel like it's the total opposite?! 😥 😢

We are in 2017, soon 2018 and it's still cooler to be a warrior like a Scorpio, Aries and the other "strong" signs..

Having a warrior personality is attractive in this age and era. You can get whatever the F you want. Push people to the side, don't give a F about feelings, manners, respect.

all these things are still very attractive and always going to be I think. it's glamorized

Everyone wants to be a Scorpio / Leo / Aries..

No one wants to be a "passive" , " booooring" , "no personality", " people pleaser " , smart, patient, caring and sensitive Libra....

Why be smart, patient and caring when you can be a Leo / Scorpio / Aries.... ?!? Rofl.

" Push push push, take take take everything, dominate, dominate dominate, don't give back. Only me me meeee "



I agree the world values negative qualities likes the one you listed. But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. Y'all tend to be the type of ppl that put other needs first and gets upset when things don't end up fair.

Some libs might fall into the trap of 'care-taking' - that is, prioritizing others needs without first having your own needs are taken care of. This imbalanced quality is rooted in codependency and makes you resort to manipulation and other healthy methods to get your needs met.
This behavior can manifest as 'selfish' to others. and it kinda is...because it can come from your own fear/dislike of confrontation.

I think some Libs can benefit from learning that making your needs a priority is actually unselfish because with healthier boundaries in-play, everyone can be satisfied.


10/10! Well said... I agree.




" But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. "

I agree and love this part,

Sometimes it feels like we all have to do the opposite of who we really are...

Libra has to learn to be more like an aries..
and aries like a libra..

Scorpio like Taurus..
and Taurus like Scorpio....etc

we all learn new stuff, we all grow and evolve.
it's an very interesting and rewarding journey imo


We cant grow with out being who we are meant to be? We have to try and be opposite? I dont want to be like an aries but i will grow/evolve everyday.



No. I think they meant that both signs operate differently so there's they can learn from each other.
well that's how I how interpreted it
click to expand


That's what I meant.

Not to become like the opposite.

To reach your goals, but using a different path. To adapt yourself to changes. otherwise it's:

"doing the same thing over and over again and expecting different results."
Posted by meraki
Posted by Fafa
Posted by 2Moon
Posted by meraki
Posted by 2Moon
Posted by lisabethur8
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


i notice if someone on these boards are very hard core expressive, i mean not sweet tongued and all kindness, they get really hated on alot.
libras do rule the world.
aries their opposite have a hard time in an age where warriors really aren't needed anymore.
This isn't the Iron age. or warrior age, middle ages or world war.
just notice that cause i remember when P. used to have lots of people hate on her and they made lots of topics on her alot and lots of bad sayings, curses on her.


( You are totally wrong )
Why do I feel like it's the total opposite?! 😥 😢

We are in 2017, soon 2018 and it's still cooler to be a warrior like a Scorpio, Aries and the other "strong" signs..

Having a warrior personality is attractive in this age and era. You can get whatever the F you want. Push people to the side, don't give a F about feelings, manners, respect.

all these things are still very attractive and always going to be I think. it's glamorized

Everyone wants to be a Scorpio / Leo / Aries..

No one wants to be a "passive" , " booooring" , "no personality", " people pleaser " , smart, patient, caring and sensitive Libra....

Why be smart, patient and caring when you can be a Leo / Scorpio / Aries.... ?!? Rofl.

" Push push push, take take take everything, dominate, dominate dominate, don't give back. Only me me meeee "



I agree the world values negative qualities likes the one you listed. But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. Y'all tend to be the type of ppl that put other needs first and gets upset when things don't end up fair.

Some libs might fall into the trap of 'care-taking' - that is, prioritizing others needs without first having your own needs are taken care of. This imbalanced quality is rooted in codependency and makes you resort to manipulation and other healthy methods to get your needs met.
This behavior can manifest as 'selfish' to others. and it kinda is...because it can come from your own fear/dislike of confrontation.

I think some Libs can benefit from learning that making your needs a priority is actually unselfish because with healthier boundaries in-play, everyone can be satisfied.


10/10! Well said... I agree.




" But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. "

I agree and love this part,

Sometimes it feels like we all have to do the opposite of who we really are...

Libra has to learn to be more like an aries..
and aries like a libra..

Scorpio like Taurus..
and Taurus like Scorpio....etc

we all learn new stuff, we all grow and evolve.
it's an very interesting and rewarding journey imo


We cant grow with out being who we are meant to be? We have to try and be opposite? I dont want to be like an aries but i will grow/evolve everyday.



No. I think they meant that both signs operate differently so there's they can learn from each other.
well that's how I how interpreted it
click to expand


If that’s how it was meant then yes i agree. We can always learn from one another
Posted by Fafa
Posted by 2Moon
Posted by meraki
Posted by 2Moon
Posted by lisabethur8
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


i notice if someone on these boards are very hard core expressive, i mean not sweet tongued and all kindness, they get really hated on alot.
libras do rule the world.
aries their opposite have a hard time in an age where warriors really aren't needed anymore.
This isn't the Iron age. or warrior age, middle ages or world war.
just notice that cause i remember when P. used to have lots of people hate on her and they made lots of topics on her alot and lots of bad sayings, curses on her.


( You are totally wrong )
Why do I feel like it's the total opposite?! 😥 😢

We are in 2017, soon 2018 and it's still cooler to be a warrior like a Scorpio, Aries and the other "strong" signs..

Having a warrior personality is attractive in this age and era. You can get whatever the F you want. Push people to the side, don't give a F about feelings, manners, respect.

all these things are still very attractive and always going to be I think. it's glamorized

Everyone wants to be a Scorpio / Leo / Aries..

No one wants to be a "passive" , " booooring" , "no personality", " people pleaser " , smart, patient, caring and sensitive Libra....

Why be smart, patient and caring when you can be a Leo / Scorpio / Aries.... ?!? Rofl.

" Push push push, take take take everything, dominate, dominate dominate, don't give back. Only me me meeee "



I agree the world values negative qualities likes the one you listed. But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. Y'all tend to be the type of ppl that put other needs first and gets upset when things don't end up fair.

Some libs might fall into the trap of 'care-taking' - that is, prioritizing others needs without first having your own needs are taken care of. This imbalanced quality is rooted in codependency and makes you resort to manipulation and other healthy methods to get your needs met.
This behavior can manifest as 'selfish' to others. and it kinda is...because it can come from your own fear/dislike of confrontation.

I think some Libs can benefit from learning that making your needs a priority is actually unselfish because with healthier boundaries in-play, everyone can be satisfied.


10/10! Well said... I agree.




" But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. "

I agree and love this part,

Sometimes it feels like we all have to do the opposite of who we really are...

Libra has to learn to be more like an aries..
and aries like a libra..

Scorpio like Taurus..
and Taurus like Scorpio....etc

we all learn new stuff, we all grow and evolve.
it's an very interesting and rewarding journey imo


We cant grow with out being who we are meant to be? We have to try and be opposite? I dont want to be like an aries but i will grow/evolve everyday.
click to expand



No. I think they meant that both signs operate differently so there's a lot they can learn from each other.
well that's how I how interpreted it
Posted by 2Moon
Posted by meraki
Posted by 2Moon
Posted by lisabethur8
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


i notice if someone on these boards are very hard core expressive, i mean not sweet tongued and all kindness, they get really hated on alot.
libras do rule the world.
aries their opposite have a hard time in an age where warriors really aren't needed anymore.
This isn't the Iron age. or warrior age, middle ages or world war.
just notice that cause i remember when P. used to have lots of people hate on her and they made lots of topics on her alot and lots of bad sayings, curses on her.


( You are totally wrong )
Why do I feel like it's the total opposite?! 😥 😢

We are in 2017, soon 2018 and it's still cooler to be a warrior like a Scorpio, Aries and the other "strong" signs..

Having a warrior personality is attractive in this age and era. You can get whatever the F you want. Push people to the side, don't give a F about feelings, manners, respect.

all these things are still very attractive and always going to be I think. it's glamorized

Everyone wants to be a Scorpio / Leo / Aries..

No one wants to be a "passive" , " booooring" , "no personality", " people pleaser " , smart, patient, caring and sensitive Libra....

Why be smart, patient and caring when you can be a Leo / Scorpio / Aries.... ?!? Rofl.

" Push push push, take take take everything, dominate, dominate dominate, don't give back. Only me me meeee "



I agree the world values negative qualities likes the one you listed. But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. Y'all tend to be the type of ppl that put other needs first and gets upset when things don't end up fair.

Some libs might fall into the trap of 'care-taking' - that is, prioritizing others needs without first having your own needs are taken care of. This imbalanced quality is rooted in codependency and makes you resort to manipulation and other healthy methods to get your needs met.
This behavior can manifest as 'selfish' to others. and it kinda is...because it can come from your own fear/dislike of confrontation.

I think some Libs can benefit from learning that making your needs a priority is actually unselfish because with healthier boundaries in-play, everyone can be satisfied.


10/10! Well said... I agree.




" But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. "

I agree and love this part,

Sometimes it feels like we all have to do the opposite of who we really are...

Libra has to learn to be more like an aries..
and aries like a libra..

Scorpio like Taurus..
and Taurus like Scorpio....etc

we all learn new stuff, we all grow and evolve.
it's an very interesting and rewarding journey imo

click to expand

We cant grow with out being who we are meant to be? We have to try and be opposite? I dont want to be like an aries but i will grow/evolve everyday.
Posted by LuckyLibra979
Posted by Sagiluv27
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


Damn I didn't know you were libra


Lol ade u serious? Lol its my username
click to expand


I thought the same thing lmaooooooooo
Stay calm and love earth sign women
Posted by edgelord
Posted by 2Moon
Posted by meraki
Posted by 2Moon
Posted by lisabethur8
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


i notice if someone on these boards are very hard core expressive, i mean not sweet tongued and all kindness, they get really hated on alot.
libras do rule the world.
aries their opposite have a hard time in an age where warriors really aren't needed anymore.
This isn't the Iron age. or warrior age, middle ages or world war.
just notice that cause i remember when P. used to have lots of people hate on her and they made lots of topics on her alot and lots of bad sayings, curses on her.


( You are totally wrong )
Why do I feel like it's the total opposite?! 😥 😢

We are in 2017, soon 2018 and it's still cooler to be a warrior like a Scorpio, Aries and the other "strong" signs..

Having a warrior personality is attractive in this age and era. You can get whatever the F you want. Push people to the side, don't give a F about feelings, manners, respect.

all these things are still very attractive and always going to be I think. it's glamorized

Everyone wants to be a Scorpio / Leo / Aries..

No one wants to be a "passive" , " booooring" , "no personality", " people pleaser " , smart, patient, caring and sensitive Libra....

Why be smart, patient and caring when you can be a Leo / Scorpio / Aries.... ?!? Rofl.

" Push push push, take take take everything, dominate, dominate dominate, don't give back. Only me me meeee "



I agree the world values negative qualities likes the one you listed. But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. Y'all tend to be the type of ppl that put other needs first and gets upset when things don't end up fair.

Some libs might fall into the trap of 'care-taking' - that is, prioritizing others needs without first having your own needs are taken care of. This imbalanced quality is rooted in codependency and makes you resort to manipulation and other healthy methods to get your needs met.
This behavior can manifest as 'selfish' to others. and it kinda is...because it can come from your own fear/dislike of confrontation.

I think some Libs can benefit from learning that making your needs a priority is actually unselfish because with healthier boundaries in-play, everyone can be satisfied.


10/10! Well said... I agree.




" But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. "

I agree and love this part,

Sometimes it feels like we all have to do the opposite of who we really are...

Libra has to learn to be more like an aries..
and aries like a libra..

Scorpio like Taurus..
and Taurus like Scorpio....etc

we all learn new stuff, we all grow and evolve.
it's an very interesting and rewarding journey imo



i don't want to learn how to be a scorpio though.
click to expand


😂😂 lol

Posted by 2Moon
Posted by meraki
Posted by 2Moon
Posted by lisabethur8
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


i notice if someone on these boards are very hard core expressive, i mean not sweet tongued and all kindness, they get really hated on alot.
libras do rule the world.
aries their opposite have a hard time in an age where warriors really aren't needed anymore.
This isn't the Iron age. or warrior age, middle ages or world war.
just notice that cause i remember when P. used to have lots of people hate on her and they made lots of topics on her alot and lots of bad sayings, curses on her.


( You are totally wrong )
Why do I feel like it's the total opposite?! 😥 😢

We are in 2017, soon 2018 and it's still cooler to be a warrior like a Scorpio, Aries and the other "strong" signs..

Having a warrior personality is attractive in this age and era. You can get whatever the F you want. Push people to the side, don't give a F about feelings, manners, respect.

all these things are still very attractive and always going to be I think. it's glamorized

Everyone wants to be a Scorpio / Leo / Aries..

No one wants to be a "passive" , " booooring" , "no personality", " people pleaser " , smart, patient, caring and sensitive Libra....

Why be smart, patient and caring when you can be a Leo / Scorpio / Aries.... ?!? Rofl.

" Push push push, take take take everything, dominate, dominate dominate, don't give back. Only me me meeee "



I agree the world values negative qualities likes the one you listed. But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. Y'all tend to be the type of ppl that put other needs first and gets upset when things don't end up fair.

Some libs might fall into the trap of 'care-taking' - that is, prioritizing others needs without first having your own needs are taken care of. This imbalanced quality is rooted in codependency and makes you resort to manipulation and other healthy methods to get your needs met.
This behavior can manifest as 'selfish' to others. and it kinda is...because it can come from your own fear/dislike of confrontation.

I think some Libs can benefit from learning that making your needs a priority is actually unselfish because with healthier boundaries in-play, everyone can be satisfied.


10/10! Well said... I agree.




" But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. "

I agree and love this part,

Sometimes it feels like we all have to do the opposite of who we really are...

Libra has to learn to be more like an aries..
and aries like a libra..

Scorpio like Taurus..
and Taurus like Scorpio....etc

we all learn new stuff, we all grow and evolve.
it's an very interesting and rewarding journey imo

click to expand


i don't want to learn how to be a scorpio though.
Posted by LuckyLibra979
Posted by Sagiluv27
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


Damn I didn't know you were libra


Lol ade u serious? Lol its my username
click to expand


No im kidding lol 😉
Stay calm and love earth sign women
Posted by meraki
Posted by 2Moon
Posted by lisabethur8
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


i notice if someone on these boards are very hard core expressive, i mean not sweet tongued and all kindness, they get really hated on alot.
libras do rule the world.
aries their opposite have a hard time in an age where warriors really aren't needed anymore.
This isn't the Iron age. or warrior age, middle ages or world war.
just notice that cause i remember when P. used to have lots of people hate on her and they made lots of topics on her alot and lots of bad sayings, curses on her.


( You are totally wrong )
Why do I feel like it's the total opposite?! 😥 😢

We are in 2017, soon 2018 and it's still cooler to be a warrior like a Scorpio, Aries and the other "strong" signs..

Having a warrior personality is attractive in this age and era. You can get whatever the F you want. Push people to the side, don't give a F about feelings, manners, respect.

all these things are still very attractive and always going to be I think. it's glamorized

Everyone wants to be a Scorpio / Leo / Aries..

No one wants to be a "passive" , " booooring" , "no personality", " people pleaser " , smart, patient, caring and sensitive Libra....

Why be smart, patient and caring when you can be a Leo / Scorpio / Aries.... ?!? Rofl.

" Push push push, take take take everything, dominate, dominate dominate, don't give back. Only me me meeee "



I agree the world values negative qualities likes the one you listed. But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. Y'all tend to be the type of ppl that put other needs first and gets upset when things don't end up fair.

Some libs might fall into the trap of 'care-taking' - that is, prioritizing others needs without first having your own needs are taken care of. This imbalanced quality is rooted in codependency and makes you resort to manipulation and other healthy methods to get your needs met.
This behavior can manifest as 'selfish' to others. and it kinda is...because it can come from your own fear/dislike of confrontation.

I think some Libs can benefit from learning that making your needs a priority is actually unselfish because with healthier boundaries in-play, everyone can be satisfied.
click to expand


10/10! Well said... I agree.




" But I do think it offers an opportunity for growth in Libras and people in general. "

I agree and love this part,

Sometimes it feels like we all have to do the opposite of who we really are...

Libra has to learn to be more like an aries..
and aries like a libra..

Scorpio like Taurus..
and Taurus like Scorpio....etc

we all learn new stuff, we all grow and evolve.
it's an very interesting and rewarding journey imo

Stay calm and love earth sign women
Posted by LuckyLibra979
Posted by 2Moon
Posted by lisabethur8
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


i notice if someone on these boards are very hard core expressive, i mean not sweet tongued and all kindness, they get really hated on alot.
libras do rule the world.
aries their opposite have a hard time in an age where warriors really aren't needed anymore.
This isn't the Iron age. or warrior age, middle ages or world war.
just notice that cause i remember when P. used to have lots of people hate on her and they made lots of topics on her alot and lots of bad sayings, curses on her.


( You are totally wrong )
Why do I feel like it's the total opposite?! 😥 😢

We are in 2017, soon 2018 and it's still cooler to be a warrior like a Scorpio, Aries and the other "strong" signs..

Having a warrior personality is attractive in this age and era. You can get whatever the F you want. Push people to the side, don't give a F about feelings, manners, respect.

all these things are still very attractive and always going to be I think. it's glamorized

Everyone wants to be a Scorpio / Leo / Aries..

No one wants to be a "passive" , " booooring" , "no personality", " people pleaser " , smart, patient, caring and sensitive Libra....

Why be smart, patient and caring when you can be a Leo / Scorpio / Aries.... ?!? Rofl.

" Push push push, take take take everything, dominate, dominate dominate, don't give back. Only me me meeee "



This is when I back off astrology. Yea, it is good to have that no holds barred persona but to say I dont have it because I'm a Libra is farfetched.


I have fought tooth and nail just to survive. Been in alotta fist fights, probably got a few more to go. I have taken what I wanted but you don't always have to offend ppl to do it. You just keep going. Ppl who are offended by your grind are usually just jealous.


Idk i just cant agree with your interpretation of my sign. And its not just based off of me. One of the baddest mfs from my town was a Libra. My brother is a Libra with no martian aspects(except a sextile to his moon like me). He isnone crazy mf. Ya might not like what I'm about to say but oh well. He has been in alotta fights, treetrunked alot of women and shot at some dudes who were trying to jump him. Hes ripped a door handle off a car trying to fight a dude who disrespected his girl. He has kicked in a door and beat somebody up who robbed him. Dude just crazy and no he is not a felon. Has a geeat job, owns his house and is married with 2 daughters. He just don't take no butter.


So it is what it is on ppl assuming Libras to be soft, i know too many libras that will put you on your ass in a minute and wont think twice. Maybe its just an astrology thing where ppl assume youre soft because of a placement. Maybe its just where im from and who i am that makes me look at my sign different. Maybe i take being a libra too serious when it comes to astrology.



Whatever the case, I wholeheartedly disagree with how we get labeled in the astrology world and that's just based on my own experience
click to expand



" Whatever the case, I wholeheartedly disagree with how we get labeled in the astrology world "

+1 I agree and feel the same..



I described us, Libras with these things: " "

I was being sarcastic. I don't see us like that. But CERTAIN signs see us like that...

This is what they think of us / how they interpret our traits, qualities and character.



male from TX
♎ sun ♎rising ♎⛢ ♎☋
Posted by Sagiluv27
Posted by LuckyLibra979
It seems like on every thread you gotta pop up and remind everybody for the millionth time about your opinion about Libras. Why u so hard up on Libras? We get it. You despise em. And naw, I can honestly say I dont fit your description of what you think or experienced a libra to be but damn. Every thread, especially the positive ones, you gotta butter on the parade. Why man???


Damn I didn't know you were libra
click to expand


Lol ade u serious? Lol its my username
More pages:

Recent Topics

2 girls have told me I look like him. Mostly if they watch too much TV. https://push-data.abs-cbn.com/push/push/media/2017/0010617/660/100717-andre_push.jpg?ext=.jpg
If you had to choose which one would you take? Scorpio Woman or Aries? They are kind of similar.
Let lose, be yourself, vent it all out if you must. Fellow Stingers and Scorpion Dominants, this is your place to go cra
What’s your story? (Yes this has been done before) https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/16/97/f4/1697f4a1e76d8593a3eb1e6ee55d0c87.gif https://aseriesoferraticism.files.wordpress.com/2016/06/8c421e45-3c39-43da-b978-b9eda4f9ffd1_text.gi
I met this guy about a month ago. We seem to be hitting it off. The issue is he likes about every other picture his ex has posted. They broke up in early October. I’m trying to tell myself it’s just him liking the content. He’ll like his other ex’s pic
Fellow fishes. This is a lounge for Pisces. The Piscean Reef 🎋 Share your dreams, hobbies, anything! Daydreams ! When you need somewhere to escape. This is a judgement free zone 🚷 Be respectful to peoples feelings 😘 I noticed some other signs had
Happy Birthday to my BFF, My numero UNO!!!!!! I hope you have a great day with whatever girl gets graced with your fabulous presence today!!! XD 🎶 Cause you're my right hand, you my go to!!! 🎶 @hellosaggy https://media.giphy.com/media/qFNcv6c05EPO8
I’m a virgo and she’s a Pisces. We met at a work meeting and were immediately attracted to one another. After we initially met, I didn’t reach out to her until like 3 months later lol. When I did she was like “finally”. Hahah. So I’m slow. Anyways. We sta
Substitutional thread for : - do you wanna...game - teena-ing -Jed jokes - place for us to mess around - place for us to meet up - place for us to drink.....tea or something stronger - and much more *wink* *wink* @SkiesAfire @Whiskey_in_a_bar
Hi all, I'm Virgo male with Venus in Leo. And I have a Scorpio co-worker who is Venus in Libra. I'm about 15yrs older than her, although I look a bit younger than my age (48). Any advice from someone with similar expererience? I feel like I'm getting
So this guy caught my eye. We seem to have a spark. I don't have much birth info but I was able to calculate that he is an Aquarius with an Aries moon. Does anyone have any Scorpio/Aquarius experience? My moon is in Aries as well.
https://youtu.be/3qwXYFIw67Y Good evening :) I'm looking to start the game Thursday 12/15 or Friday 12/16 so people can play over the weekend. Nights will start at 10:00PM EST and Days will start at 10:00AM EST Without cutting any of the role