Why do Virgos Come Back??

OK so I posted here before about my hot and cold very recently divorced virgo who after getting wonderful advice here (a

The user who posted this message has hidden it.

28 years old male from Trinidad
"Vide cor Meum... Vi et Animo My Opus Decan Compa
He is weak... and probably wants something.
male from Brooklyn
"Destined For Greatness Someday Lol First Decan Virgo Sub Ruled by Mercu
Posted by Cajunspirit
He is weak... and probably wants something.



and i thought my swagg was icy lmfao

but u gotta point virgos are very self sufficient.
33 years old female
virgo sun scorpio mars...


ugh. sounds like me(virgo) and scorp man
he is back because he IS READY

my feelings for the scorpio man got Too intense Too fast (oooooooh love the virgo-scorpio connection) and i got scared and needed time to process my thoughts and feelings. we fell for each other too fast & i felt like it was too good to be true. i took longer than 1.5 months. he never gave up & kept holding on. sobx. why did i contact him after my long silence?? because i didn't want to lose him..






















The user who posted this message has hidden it.

The user who posted this message has hidden it.

"He said he was also concerned because he was so attracted to me that he didn??t want that attraction to interfere with seeing if I was really right for him."

LMAO This guy is full of crap. Dont even fall for it. I have lived long enough to know that if a man wants to be with you there is nothing he wont do to be with you and he wont be coming to you with a bunch of lame excuses. The only valid excuse is he was in a coma. Like Cajun said he just wants something.
33 years old female
virgo sun scorpio mars...
Posted by snowball543
Yup!! That's what I was thinking. Our sexual chemistry has always been incredible ..


ha? were u both Only sexually involved. didn't follow ur story. hmm.



I've noticed this with my virguy and i think it's the part that confuses me the most about him. It looks like he really doesn't want to lose the girls who he becomes attracted to but it's the ultimate way to lose them. Completly vanish from their sight without a trace....that will come across as disinterest when in fact he pulls away so abruptly because he is really attracted to them......but he then becomes vindictive when they reject him. Virgos are something else lol



and cajun....that is exactly what my conclusions came to regarding my virguy situation. He does it all for sex.
male from Brooklyn
"Destined For Greatness Someday Lol First Decan Virgo Sub Ruled by Mercu


i wonder if this virgo has a water moon cuz that would make him weak and keep coming back lmfao
male from Brooklyn
"Destined For Greatness Someday Lol First Decan Virgo Sub Ruled by Mercu
Posted by sortilege85
Posted by Scorpchick
Virgos are something else lol



Majority of Virgos need physical reassurance then they do verbal. The young ones need to feel rather then talk, unless your dealing with the weird type like me who can swing both ways haha.

Yet, they always repeat the same problem because many of whom who fall in love always attempt to perserve that feeling by avoiding anger and extreme gestures by giving themselves up through their service... which is why P-angel states that many of the virgos around are "Robots".

The virgos who break past that insecurity of yielding their true feelings and thoughts from a lover are the ones who aren't on dxp hahaha i'm kidding...

It takes a lot of effort and once that happens it becomes much easier to get a hold of people and keep them.


hmmmmmmmmmmmmmmmm thats cool i think i lean towards tha more vebal because of tha my aqua Rising and mercury in libra and venus in libra talking is vital for me i must have it COMMUTATION IS A MUSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT DOES NOT COMMUTE PEOPLE WHO CANNOT COMMUNICATE LMFAO OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
male from Brooklyn
"Destined For Greatness Someday Lol First Decan Virgo Sub Ruled by Mercu
Posted by sortilege85
Same here legendary which is why i find it strange how women are so confused with virgos. Women understand me from the start to end. It's the temper that calmed into a good kick in the butt instead of the head, so people won't run away crying or angry anymore haha.

Hopefully you don't suffer from what i have.



we both have fire moon signs member people flee from me because of my crazy ass temper lmfao

plus i have moon square pluto im super intesne 2 damn frank and a loner at heart i tell people get 2 noe me if u dont want surprises lmfao

btw ur hair is epic owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww lmfao

The user who posted this message has hidden it.

28 years old male from Trinidad
"Vide cor Meum... Vi et Animo My Opus Decan Compa
Posted by LeGendary ViRGo

Majority of Virgos need physical reassurance then they do verbal


hmmmmmmmmmmmmmmmm thats cool i think i lean towards tha more vebal because of tha my aqua Rising and mercury in libra and venus in libra talking is vital for me i must have it COMMUTATION IS A MUSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT DOES NOT COMMUTE PEOPLE WHO CANNOT COMMUNICATE LMFAO OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW


Count me aboard the Verbal train.
I need to hear it to believe it, follow up actions seal the deal.
More pages:

Recent Topics

Been with this younger libra male for over a year now. Some days he cant imagine life without me and will do anything for me to stay and some days hes just gone quiet. I've read that libra needs their time alone and i do respect that.. in the begining he
Just blame my Sun square Uranus, but I don't want to be compared to y'all.
Aquarius 9th house Mercury in Aries 11th house Moon in Scorpio 5th or 6th house (depending on the house system)
Does he lie about how he feels? If so how far will the lie go? & How far do his tests go?
I don't know where to put this.... Nywys my friend is casually dating a guy long distance.... Few weeks and she is obsessed about him in the most sexual way possible. So she wants to know if he is well endowed.... It is difficult to guess because we d
The sign of your best liason (sex)? Who was was your best romantic relationship? Who was your worst?
I have north node eleventh house Leo, and I never quite understood what this means. Can anyone help?
I keep hearing my buddy's talk about their ladies who are very changeable one moment she hates him the other moment they love them. To me this sounds crazy ! Any other men out there that gets frightened by this type of behavior?
I have a fixed star Mars in Aldebaran and a family member has a fixed star Mars in Algol. Is this really rare or does it just seem so because not many people talk about fixed star astrology. Astrologers seem to feel it's extraneous info and don't both
What are your placements?
Do you guys agree? I have Jupiter in Leo in the 3rd house and I'm really good in the 3rd house subjects. What about you?
Have any Cap females here had any relationships with Leo Males and / or attempted to? Please share your experiences. For some reason I seem to have a thing for them but it never ends well. If any Leo's have attempted relationships with Caps, please share
Inspired by another post. Cuckolding: A fetish that incorporates a partner receiving sexual gratification watching his/her partner having sex with other men/women. Definition is broad, but there are a variety of types. Typically occurs in happy marr