Aqua sun - Taurus moon - Scorpio rising.

Posted by LittleFairy
Posted by aquaglass
Posted by LittleFairy
I would say most men would think she was lying.


How about she's a bi?


This is why bi women never tell guy they are bi. I still think he would have the common sense to suspect she is lying.
click to expand


Why? Too good to be true? 😏
Posted by LittleFairy
I would say most men would think she was lying.


How about she's a bi?
Posted by tiziani
Posted by aquaglass
Posted by tiziani
Meh, really doubt I could do it. Big double-standard on my part though as I would watch a gf do it.


You don't have to actually do it though.
But would it be such a turn off if she telling you that thought she had?


Ah, gotcha.

Depends on how she delivers it. When she's visibly turned on by her own thoughts as she's sharing, that's always been a turn on. No matter the thought.
click to expand


Yes, she's excited. She's turned on.
Posted by tiziani
Meh, really doubt I could do it. Big double-standard on my part though as I would watch a gf do it.


You don't have to actually do it though.
But would it be such a turn off if she telling you that thought she had?
Posted by Chang
Like a cheap erection


The spa was a fancy one though.
Posted by Supes
Only if she joins in


That's the main course.
Guys, say that you're having a couple spa with your gf or crush then your girl telling you that she had some exciting thoughts about you making out with the masseuse lady in front of her. How would you feel / think?
Aries, beside look what other qualities that you seek when you're going to have something serious with someone?
Posted by AerialView
Posted by aquaglass
Posted by AerialView
Posted by aquaglass
Posted by AerialView
Posted by aquaglass
Sooo, he just asking me if i have time to meet again this week before he leaves for a business trip. Sounds like a second date?

I'm excited, but still scared at the same time
Haven't answered it yet, still all smiling and feel all weird also.

I'd like to hear more about aries man - aqua man experiences, the good and the bad.

Oh and Adolf Hitler and Eva Braun, aries - aqua combo there. Interesting, in a scary way


Adolf is a Taurus not Aries.


Aries / taurus cusp?


He is Taurus. No cusp thing.


Right on, my bad.
I just found other aries - aqua combo.
Richard Dawkins - Marian Stamp
They got married but then divorced though, after more than a decade, then he married a Leo


Lol who's that.

Personally I don't think this is a good pairing. Better if the male is aqua.
click to expand


Ethologist, evolutionary biologist and author.

I don't really know about how good or bad it is myself actually, never really involved with aries man in really serious business.
I ran away mostly back then, this would be my first time.

Why do you think that it'd be a not so good pairing?
Posted by bittercupcake
Posted by aquaglass
Posted by bittercupcake
Posted by aquaglass
Sooo, he just asking me if i have time to meet again this week before he leaves for a business trip. Sounds like a second date?

I'm excited, but still scared at the same time
Haven't answered it yet, still all smiling and feel all weird also.

I'd like to hear more about aries man - aqua man experiences, the good and the bad.

Oh and Adolf Hitler and Eva Braun, aries - aqua combo there. Interesting, in a scary way


Haha those cold feet are getting to ya! I was like that with the Aries in the beginning. They come in full force that it makes you coil into your shell. Just let it happen and face it. You’ll love the way he’ll spoil you.

Btw I think you meant Aries man-aqua woman 😂 . The pairing is a ride or die relationship. It can be exilerating and infuriating at the same time.


Haha shees yes it's aries man - aqua woman.
I was so nervous that night when i'm heading to meet him for the first time, and oh boy he's good looking in nice suit, and i'm into men in suit (blame my capricorn placements?) 😜

He's that gentleman kind, well mannered but i actually could sense his nervousness too. So we both kind of had some cold feet, except he expressed his excitement out yet i kept trying to control myself and holding things back in.

I'm an earth + water dominant too actually. Cap stellium (6 caps) and scorpio dominant.

What's your aries' placement?



He’s an earthy Aries. Has Taurus venus and Capricorn Mars, Pisces Mercury.

What about yours?
click to expand


Haven't asked his exact birth date. But i will soon
Posted by AerialView
Posted by aquaglass
Posted by AerialView
Posted by aquaglass
Sooo, he just asking me if i have time to meet again this week before he leaves for a business trip. Sounds like a second date?

I'm excited, but still scared at the same time
Haven't answered it yet, still all smiling and feel all weird also.

I'd like to hear more about aries man - aqua man experiences, the good and the bad.

Oh and Adolf Hitler and Eva Braun, aries - aqua combo there. Interesting, in a scary way


Adolf is a Taurus not Aries.


Aries / taurus cusp?


He is Taurus. No cusp thing.
click to expand


Right on, my bad.
I just found other aries - aqua combo.
Richard Dawkins - Marian Stamp
They got married but then divorced though, after more than a decade, then he married a Leo
Posted by AerialView
Posted by aquaglass
Sooo, he just asking me if i have time to meet again this week before he leaves for a business trip. Sounds like a second date?

I'm excited, but still scared at the same time
Haven't answered it yet, still all smiling and feel all weird also.

I'd like to hear more about aries man - aqua man experiences, the good and the bad.

Oh and Adolf Hitler and Eva Braun, aries - aqua combo there. Interesting, in a scary way


Adolf is a Taurus not Aries.
click to expand


Aries / taurus cusp?
Posted by bittercupcake
Posted by aquaglass
Sooo, he just asking me if i have time to meet again this week before he leaves for a business trip. Sounds like a second date?

I'm excited, but still scared at the same time
Haven't answered it yet, still all smiling and feel all weird also.

I'd like to hear more about aries man - aqua man experiences, the good and the bad.

Oh and Adolf Hitler and Eva Braun, aries - aqua combo there. Interesting, in a scary way


Haha those cold feet are getting to ya! I was like that with the Aries in the beginning. They come in full force that it makes you coil into your shell. Just let it happen and face it. You’ll love the way he’ll spoil you.

Btw I think you meant Aries man-aqua woman 😂 . The pairing is a ride or die relationship. It can be exilerating and infuriating at the same time.
click to expand


Haha shees yes it's aries man - aqua woman.
I was so nervous that night when i'm heading to meet him for the first time, and oh boy he's good looking in nice suit, and i'm into men in suit (blame my capricorn placements?) 😜

He's that gentleman kind, well mannered but i actually could sense his nervousness too. So we both kind of had some cold feet, except he expressed his excitement out yet i kept trying to control myself and holding things back in.

I'm an earth + water dominant too actually. Cap stellium (6 caps) and scorpio dominant.

What's your aries' placement?


Sooo, he just asking me if i have time to meet again this week before he leaves for a business trip. Sounds like a second date?

I'm excited, but still scared at the same time
Haven't answered it yet, still all smiling and feel all weird also.

I'd like to hear more about aries man - aqua man experiences, the good and the bad.

Oh and Adolf Hitler and Eva Braun, aries - aqua combo there. Interesting, in a scary way
Posted by bittercupcake
Posted by aquaglass
Posted by bittercupcake
Posted by aquaglass
Posted by bittercupcake
Posted by lisabethur8
i mean you're still single, bittercakes so, any guy out there.... who is game. and you feel attraction, you never know.

alot of singles around here for years, so dont get picky you never know if the guy is attractive for you and you find him great. it's just that i notice over the 7-8 years, people are still not wanting to pair up.
anyway, up to you. just that if you're pining for love, take a chance out there. you have a good head on your shoulders though i notice.
my last ex was aries cusp pisces,.husband is the best but he was really really good to me before i met him.



Thanks hun. But I’m off the market it seems. Well, who knows. Aries Guy is mad at me right now 😬

I think I messed up


Ohh no, how come?
What's your placement cupcake?


Cuz he got mad. But we’re good now. Lol gotta love how quick he gets over his anger

I’m Gemini moon, Aqua venus, Taurus Card, Cap Rising/Mercury


And your sun sign is aqua?
Haha yeah the aries man that i've been talking to is forgiving and gets over the anger quickly too.
Just curious, how hard did he chase you?

Pffft. I want to say he was adamant for a year and about 3 months. Very persistent. I told him no, he’d fight harder. I told him to find someone who could make him happy, he said he wanted me.

This Aries can get irritated easily but it’s very quick to subside as well. Especially when I coax him and compensate that anger.

Yes. I’m an Aqua, earth/water dominant.
click to expand


Haha that's cool. The chasing game was strong.
How do you coax him?
INTJ female here and feel like cursed sometimes.
Posted by bittercupcake
So long story short. We were at dinner, lent the Aries my iPod to play Injustice on there since I was playing on my cell phone. He went through my pics and saw a picture and video of the Leo guy. He began accusing me of keeping things that remind me of him. Saying how I wouldn’t like it if he had pictures of another gal.

I got mad and went off on him telling it wasn’t any of his faking business. Oops... it slipped out. Didn’t mean to say that but I was upset someone went through my stuff. Plus these pics are from January and I completely forgot I had them on there. I only use my iPod for music and my daughter likes to borrow it from time to time.

Now he’s upset and I couldn’t help but laugh at how absurd the situation is. I mean I could careless about the Leo. I care about him. Ugh, I’m so awkward with my emotions that I think he thought I was making fun of him. 😐

Now I’m sitting in my car, dreading to walk into the house.


Ahh the infamous jealousy. Could be such a cute thing or such a bummer 😋
Posted by bittercupcake
Posted by aquaglass
Posted by bittercupcake
Posted by lisabethur8
i mean you're still single, bittercakes so, any guy out there.... who is game. and you feel attraction, you never know.

alot of singles around here for years, so dont get picky you never know if the guy is attractive for you and you find him great. it's just that i notice over the 7-8 years, people are still not wanting to pair up.
anyway, up to you. just that if you're pining for love, take a chance out there. you have a good head on your shoulders though i notice.
my last ex was aries cusp pisces,.husband is the best but he was really really good to me before i met him.



Thanks hun. But I’m off the market it seems. Well, who knows. Aries Guy is mad at me right now 😬

I think I messed up


Ohh no, how come?
What's your placement cupcake?


Cuz he got mad. But we’re good now. Lol gotta love how quick he gets over his anger

I’m Gemini moon, Aqua venus, Taurus Card, Cap Rising/Mercury
click to expand


And your sun sign is aqua?
Haha yeah the aries man that i've been talking to is forgiving and gets over the anger quickly too.
Just curious, how hard did he chase you?
Posted by lisabethur8



some aries men are just kind of too awesome. lol




my husband knows i like R.Downey jr.

he likes Ironman, and Sherlock (where Downey plays it) lol


He is hot! I like Robert Downey Jr, but in some kind of weird way.
I just realised that i like some aries male celebs, and just found it out recently.

They still kind scared me off tho