INTJ. Virgo⬆️ 8H Taurus🌞 11H Cancer πŸŒ› 8H Aries Merc

I remember watching a video that explains how they do it in Vedic astrology. He said to look at Jupiter vs. Mars for the husband. He also said other things about venus etc. I tried his method and it was super accurate with my ex. That's the thing though, it very was accurate BUT my ex and I are no longer together so obviously it didn't really predict my husband.

Found it:


Posted by Smidge
Tell him his hair's butter and he needs to go to the gym


Lmao he's bald and is a bodybuilder πŸ˜‚ I'm gonna tell him that πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
I think it just depends on the other placements. My bro is a Pisces with a Taurus moon and Cap rising and he's good with money and business
Posted by Chuckcem
If he's a Leo with self respect, just tell him that you're not interested. He'll understand and put his attention elsewhere.

If he's a Leo with very little self respect and a bit too persistent, then tell him that you're dating another guy and as a result won't be entertaining the attention of anyone else. Then stop talking to him altogether. That should help if he's not getting the hint.

If he's a Leo with no self respect who apparently loves to chase, tell him that you're far too busy dating other guys to bother with him. Tell him that you're not interested because you see him as a sibling and aren't attracted to him. If he persists, tell him to stop being a stalker and to get a life. If you have to take it THIS far, be prepared to permanently burn this bridge.


I've been telling him and his damn friend I'm not interested since last year, yet he still tries πŸ€¦πŸ»β€β™€οΈ I openly talk about guys I like and I'm dating and even brought up my treetrunk buddies in front of him and still tries πŸ€¦πŸ»β€β™€οΈπŸ€¦πŸ»β€β™€οΈπŸ€¦πŸ»β€β™€οΈπŸ€¦πŸ»β€β™€οΈ I completely ignore him and don't even look his way or awknowledge his presence and he still tries. Wth is up with that? πŸ˜‘ I think I'm just gonna have to be mean if he doesn't treetrunk off
Posted by AerialView
Cut your hair really short.


Oh hell no lol I'll wear a short wig
Posted by SmeWman
Throw a chancla at him and run like a cookiemonster


Omg πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Posted by enfant_terrible
Be a total Cancer moon bish and PMS all over his parade


Lmao! Easy 😏
Posted by Sunflowers
Posted by LibraMudra
Posted by Sunflowers
Tell him to leave you alone.


Doesn't work. Need more. Lol


Hmm embarass him publicly.
click to expand


That's a good one
Posted by LibraMudra
Posted by Sunflowers
Tell him to leave you alone.


Doesn't work. Need more. Lol
click to expand


Exactly, you understand lol
How do you get a Leo to leave you alone?
I'm a cancer moon and I'm a reckless and aggressive driver
Turn into psycho cookiemonster πŸ™ƒ

Taurus sun
Cancer moon
Virgo asc
Omg I was so sad when I found out ☹️
Dude your hair color 😍😍😍
Idk man. I probably would've said yes when I was younger. I think now I love LA too much to leave
Wth out of all people.
Clothing: I'm cheap. I don't see the point of buying expensive clothes. I shop at forever 21, and Zara, and H&M.

Bags, jewelry and wallets are where I spend money. I buy designer most of the time. Higher quality will last you years, and if you get tired of the bag you could easily sell it. I've used the same Louis Vuitton bag for 6 years almost everyday, and it's still in great condition.

Shoes: I like sneakers so I usually wear adidas and Nike. For heels I used to buy Louboutins, but they just hurt too much. Now I just wear cheap comfy heels
Yeah that's accurate πŸ˜‘
The only time I ever saw my ex cry was when his brother passed away, and every time he spoke about him after that.

Another ex of mine cried all the damn time. He cried at the thought of me leaving him.