The Rocky Horror Picture Show

Appreciation thread. I know I'll be alone in this but...
29 years old male from Philippines
BORN perfect
Appreciation thread. I know I'll be alone in this but...
Posted by Yes
Appreciation thread. I know I'll be alone in this but...


Hello yes.
I mean hell no. It's just us two then. ☻
37 years old female from Right here, Right now
Fierce mild.
How much is a crowd?
27 years old female
The Drowning Gemini - Welcome to the Dark Side
I remember the first time I ever saw this movie.. Was crushing on a Taurus and we watched this the first time he invited me over. Was a weird movie to watch with someone you are just starting to get to know.. Lol
Posted by blackphase
I remember the first time I ever saw this movie.. Was crushing on a Taurus and we watched this the first time he invited me over. Was a weird movie to watch with someone you are just starting to get to know.. Lol


Hey hun so did you enjoy the show? Was there food too? Did you have fun at least.
Taurus Sun; Scorpio Moon; Sag Rising; Gemini Mercury; Taurus Venus; Cancer Mars
Yes, yes yes!! Love this!!
27 years old female
The Drowning Gemini - Welcome to the Dark Side
Posted by FirstDecanTaurianWomen0428
Posted by blackphase
I remember the first time I ever saw this movie.. Was crushing on a Taurus and we watched this the first time he invited me over. Was a weird movie to watch with someone you are just starting to get to know.. Lol


Hey hun so did you enjoy the show? Was there food too? Did you have fun at least.
click to expand


I think I would have enjoyed it more if I wasn't so nervous around him.. and it was just a really odd pick for a movie to watch together first time.. Lol

Haha.. Taurus and food!!! It wasn't overly fun actually. We are both kind of shy. He ended up moving out west for work not long after we started talking.. just knew one another through mutual friends.
The first time I ever saw this movie was in high school 2001 around that year. My room mate was goth and introduced it to me.

And I had no idea what it was. It started late but only comes out every so often not often enough. It's a rare showing. It was late like midnight late.

It was kinda weird but very interesting alot of singing and good drama acts.
28 years old female
Mind. Body. Soul. Rising - Scorpio, Moon - Aqua, Venus - Virgo, Mars - Aries
I love it.

Been to the live show too
It's on Netflix or Hulu right now....high school repeat memories to watch in case you forget.
Yes people did dress up come to think of it. I didn't but my room mate did.

I would suffer wearing a corset. I was already olive oyl back then so no.
I do not like the remake at all. Awful you can't replace this beauty


from Everywhere
Just your regular homeless homewrecker and basic hoe..
Posted by blackphase
I remember the first time I ever saw this movie.. Was crushing on a Taurus and we watched this the first time he invited me over. Was a weird movie to watch with someone you are just starting to get to know.. Lol


Not weird at all.

I watched Cabaret on my first date with the Scorp ex.
More pages:

Recent Topics

So, I've posted a few times on here talking about a Pisces guy who initially brushed me off then suddenly started to pursue me. I think he's a psychopath. I approached him in a bar because he's very attractive to me but the more time I've been spending ti
Hey just for a bit of fun I thought I would start a thread. So I would like to know as Leo which signs have you dated and out of those signs which would did you have a better relationship with. I will start Relationship 1 - Virgo - Lasted 2 ye
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17.
I got set up on a date with a Taurus man by a mutual friend a few days ago and it was the worst date I had ever gone to. Not only was he a massive douche, but a complete lunatic. She "claimed" he would be a good match for me since I'm really emotional an
Post whatever you feel like. A song of the moment, the day, the month, the year. Figured i better stop spamming the front page all the time lol Came across this guy a few months back and just dig his music. https://youtu.be/gRuggMzH3Gw https:/
I'm a tad bit irritated but find humor in this at the same time.. Caps don't like to be the "underdog"..Clearly. So... Here's my situation.. I am always pretty direct with my Capricorn boyfriend when we have issues. I can admit, I have toned it dow
Why y'all so petty....andddddd... why y'all allow lil ol me to hurt ya feelings so quick that revenge is a given 🤔
His: (thats all i could provide i dunno his time of birth and i tried changing the time (all of them) and those remained the same so here you go) Sun Pisces Moon Aquarius Mercury Aquarius Venus Capricorn Mars Capricorn Jupiter Cancer Saturn
I was reading an article on Hitler, so I looked up his chart. My chart is kind of similar to Hitler's chart. He has NN in 9th, so do I. He has Pluto in 8th, so do I. He has a zero degree sun, so do I. He has vertex in 8th, so do I. He has
Hey guys, how does this placement affect you personally? Which traits do all Libra Mars ppl have? What do you like/dislike about Mars in Libra? Libra Mars experienced ppl welcome too. :)
Anyone know how to go a little in depth in description with these kinda charts ? I wish I knew how to read the damn thing myself 😠 Lol @koni helped me a little over in the synastry forum but I want moreee ahh [IMG]http://i67.tinypic.com/28mir7q.jpg[/I
His text to me this morning 5:45am "Hey goodmorning Nay, I hope you're feeling better because I didn't like seeing you like that earlier I didn't, you're a wonderful girl & I still love you I really do , you been on my mind all day yesterday & I would
What are your guys' thoughts about this? Super interesting video! https://www.youtube.com/watch?v=qh4XSzBEsiA Basically, scorned wives who find out about women who their husbands cheated/are cheating with post the "mistresses" picture on this website an
how many of you scorpios are actually scorpio dominant? not just top 3 but as #1 on your pullen?